Mediji u vlasništvu Junajted grupe već godinama vode otvorenu kampanju protiv predsednika Srbije Aleksandra Vučića iako pokušavaju da se predstave kao objektivni i nepristrasni u svom izveštavanju.
U ovoj kampanji N1 i Nova S su čak i za svoje standarde otišle korak dalje, usmerivši svu energiju u kreiranje sadržaja koji bi predsednika Aleksandra Vučića i vlast Srpske napredne stranke u predstavio u negativnom svetlu.
To pokazuju egzaktni podaci proizašli iz monitoringa jedne agencije koja se bavi analizom izveštavanja medija u predizbornoj kampanji, a čije je podatke prenelo nekoliko beogradskih medija, navodeći da se iz izveštaja vidi namera Dragana Šolaka da utiče na javno mnjenje protiv Aleksandra Vučića, koristeći svoje resurse kao platformu za najgore uvrede jer očigledno da rezultate Aleksandra Vučića nije moguće osporiti.
Kako se navodi, N1 i Nova S su sate programa posvetile negativnoj kampanji protiv predsednika Srbije Aleksandra Vučića, gazeći sve novinarske, etičke i moralne standarde.
Prema podacima monitoringa, u periodu od 1. do 25. novembra, televizija N1 je u svom izbornom programu, koji je trajao nešto više od 92 sata, čak 69.95 odsto vremena, odnosno 64 sata, 54 minuta i 12 sekundi, posvetila sadržaju koji je Aleksandra Vučića prikazivao negativno. Ostatak izbornog programa, koji je trajao oko 27 sati, bio je posvećen drugim temama.
Sličan trend zabeležen je i na televiziji Nova S u periodu od 1. do 24. novembra. Od ukupno 88 sati i 53 minuta izbornog programa, 61.21 odsto vremena, odnosno 54 sata, 23 minuta i 39 sekundi, iskorišćeno je za sadržaj koji predsednika Vučića stavlja u negativan kontekst. Ostatak vremena, odnosno 34 sata, 29 minuta i 54 sekundi, drugim temama iz kampanje.